Kal Online
Kal Online to MMORPG w grafice 3D, gdzie wszystko dzieje się w ładnym, orientalnym klimacie. Za grę odpowiedzialny jest InixSoft, który może nie jest idealnym wydawcą, ale za to jego produkt jest bardzo przyzwoity.
W grze dostępne są 4 klasy postaci (niestety bez możliwości wyboru płci), mianowicie: knight (wojownik), archer (łucznik), mage (mag) i thief (złodziej). Tworzenie bohatera może nie wygląda jak w PW, ale mamy wpływ na wygląd włosów i twarzy. Każda z postaci ma 2 ścieżki rozwoju i zmienia "job" 3 razy w trakcie gry (na 30, 50 i na 70 lvl-u).
Przedmiotów w grze (zbroi i broni) nie ma 100+, ale ma to swoje plusy. Im dalej z lvl-em tym trudniejsze są do zdobycia, a zdobywając coraz to rzadsze stajemy się bardziej rozpoznawalni. W grze występuje system talizmanów, DSS i BOF przez co mamy nie małe pole do popisu, dostosowywując swój stuff np do buildu czy stylu gry.
Istnieje tutaj tez ciekawy system zwierząt, które zdobywamy w postaci jajek, a podczas walki rosną i rozwijają się, a ich statystyki rosną.
Trochę o pvp:
* system dueli, gdzie możemy sprawdzić swoje umiejętności przciwko innemu graczowi.
* Castle War, czyli cotygodniowa walka o zamek (dostarczająca dużo frajdy),
* gildyjne areny
* areny 1vs1, 3vs3, 6vs6, 100 vs 100
* system PK (otwarty, globalny konflikt)
Nie może oczywiście zabraknąć bossów, takich jak tysiącletni smok pojawiający się dwa razy w tygodniu na wyspie E-mook, czy wielki Lord Doggebich, na które chodzi się całymi gildiami, przymierzami, ale także mini-bossów takich jak szefowie różnych żywiołów w d5.
Gra nastawiona jest bardziej na kooperację graczy chodźby dlatego, że solo wolniej zdobywa się doświadczenie, a połączenie umiejętności kilku klas sprawia, iż możemy zabijać po xxx potworów na raz. Gra zaczyna się dopiero po 50lvl-u, więc ten, który go nie osiągnął nie poczuje klimatu, który niesamowicie nadrabia inne niedociągnięcia.
Dodał: BloodySoul
Tu byłem. Duch.