Kingdom Under Fire II
Kingdom Under Fire II to hybryda gatunków RTS i RPG. W tej odsłonie postawiono na multiplayer, udostępniając dla graczy tryb MMO, w którym możemy rozmawiać z innymi graczami, handlować, zawierać sojusze i tworzyć gildie. Występuje tu także kampania dla pojedynczego gracza.
Trzonem gry są epickie bitwy, w których biorą udział tysiące jednostek. Gracze, którzy wcielają się w rolę generałów oprócz dowodzenia oddziałami mogą kierować bezpośrednio poczynaniami swojego bohatera, sterując nim w sposób znany ze zręcznościowych MMORPG-ów takich jak TERA lub Blade & Soul. Twórcy gry opierali się na scenach wielkich bitew z największych hitów kinowych, przedstawiających masywne bitwy takich jak Władca Pierścieni i Królestwo Niebieskie. Masywne bitwy i oblężenia są pełne interakcji - jednostki oprócz zwykłego atakowania mogą wdzierać się na mury oblężonych zamków przy pomocy podstawianych drabin i innych gadżetów, mury są zasypywane gigantycznymi głazami ciskanymi przez katapulty, a bramy możemy forsować przy pomocy potężnych taranów. Obrońcy oczywiście również nie muszą biernie czekać na podbicie ich twierdz, a jednostki mogą wykonywać rozmaite czynności, by zatrzymać lub przynajmniej spowolnić oblężenie. Walki na murach, czy na placach podbijanych twierdz również znalazły swoje miejsce w Kingdom Under Fire II.
Grafika stoi na naprawdę dobrym poziomie, a sama rozgrywka jest wypełniona po brzegi akcją.
Początkujący gracze będą musieli opowiedzieć się po jednej ze stron konfliktu, o którym opowiada główna linia fabularna gry. Jedną z frakcji jest Dark Legion, w którego skład wchodzą orkowie i ogry, drugą Human Alliance, do którego należą ludzie i elfy, a trzecią jest Encablossa - pochodząca z innego wymiaru frakcja, która zrzesza potwory i mutantów. Fantastyczny świat gry przypomina średniowieczną Europę.