Lunia
Grałem w wiele gier, ale pod względem grywalności Lunia nie ma sobie równych. Co z tego, że to grafika 2D, co z tego, że wygląda ona jak następna a'la Tibia. To jest nie ważne.W grze nie ma miejsca dla myszki, cały czas poruszamy się strzałkami . Zadajcie sobie pytanie jak wygląda w waszych grach system walki. Jest to monotonny Point & Click, klikasz na potwora i czekasz aż zaatakuje. W Lunii jest na odwrót, każda walka z potworem różni się od siebie, jest inna niż poprzednia. Każdy klawisz odpowiada za inny cios np. A - mocny atak, S - przewrócenie, a na koniec poprawiamy skillami umieszczonymi między 0-9. Oczywiście wszystkie te ataki można łączyć w Combo przed, którym nikt nam nie ucieknie.
Czujecie już ten klimat? Jeśli jeszcze was nie przekonałem wyobraźcie sobie party, 8 osób, ciemno, a tutaj nagle naciera na was setka potworów z bossem na czele. Nie ma tu miejsca na błąd, adrenalina skacze, a ty musisz myśleć i wykonywać swoją rolę w party. Czy to jesteś Knightem i musisz bronić przyjaciół, którzy nie mają takiej obrony jak ty, czy Healerem odpowiadającym za leczenie. Czujesz się jakbyś był w środku akcji. Istnieją areny tylko do walk PVP, osobne do PVE, możemy handlować z graczami, wykonywać razem questy. W wersji globalnej dostępne jest 6 klas postaci:
- Sieg (Knight)
- Eir (Healer)
- Dainn (Wizard)
- Tia (Thief)
- Lime (Ataker)
- Dacy (Summoner)
Jak nauczyć się nowych skilli i kombosów i jak je łączyć możemy wyczytać na oficjalnej stronie, albo samemu próbować się nauczyć. Jest to typowa zręcznościówka, kto grał chociażby w Prince of Persia, od razu skuma co i jak. "Zaczepista" odskocznia od innych gier MMO. POLECAM.
Dodał: guru
Uwaga: Gra została zamknięta i nie jest już dostępna.