Monster Hunter World
Kolejna część kultowej serii gier, która polega przede wszystkim na walce z większymi od nas bossami. Czego możemy się spodziewać po Monster Hunter World?
Ogromnego, żyjącego ekosystemu, do którego wkroczy gracz ze swoim orężem. Jak tytuł serii może zdradzać, wcielimy się w łowcę, polującego na bestie. Duże bestie. W MHW możemy grać samotnie, lub skorzystać ze wsparcia do trzech, innych łowców. Otrzymamy zatem czteroosobowy tryb kooperacji, gdzie w każdym momencie będziemy mogli wezwać wsparcie. Co ciekawe, możliwość dołączenia do zabawy ma dotyczyć całego świata – tak, gracze z Japonii będą mogli uczestniczyć w potyczkach Europejczyków.
Od nas będzie zależało, czy będziemy od początku bawili się sami z okazjonalną pomocą kogoś z zewnątrz, czy przejdziemy do grupowego wybijania potworów od razu. Standardowo, crafting opierać się ma na przerabianiu dropu z pokonanych stworów na lepszy ekwipunek. Ten będzie miał elementy charakterystyczne dla bestii, z której został stworzony.
Ponadto, podobno ta część serii pozbawiona zostanie ekranów ładowania – mamy otrzymać świat bez żadnych ograniczeń. Co się zaś tyczy poziomu trudności, to Capcom zapowiada, że nie idzie na rękę casualom i lepszy sprzęt wcale nie wygra za nas walki. Spotkania z potworami nadal będą opierały się przede wszystkim na skillu graczy.
Gra pojawi się na konsolach i komputerach PC.