Ravendawn
“Nowa epicka gra MMORPG, skoncentrowana na głębi rozgrywki, społeczności i unikalnym projektowaniu postaci”.
“Epicka gra MMORPG” z budowaniem domków w otwartym świecie, ekonomią opartą na graczach, możliwością pływania po morzach, mega rozbudowanym rzemiosłem, rzemieślniczymi mini-gierkami, kilkunastoma profesjami (Fishing, Cooking, Woodcutting itd.), setkami rodzajów potworków, globalnym systemem handlu, przewożeniem towarów (a'la Silkroad Online) oraz ponad 50 klasami do stworzenia (poprzez mieszanie umiejętności z różnych archetypów – podobne rozwiązanie istnieje w ArcheAge).
Przykład: poprzez połączenie Drzewka Protection, Shadow i Warfare wyjdzie nam klasa Dark Knight.
Patrząc na oprawę graficzną, Ravendawn wygląda trochę jak next-genowa Tibia (Tibia 2.0), ale jeśli chodzi o rozgrywkę, to Ravendawn znacznie bliżej do sandboxów typu Albion Online. W Ravendawn nie ma maksymalnego poziomu, zamiast tego progresja postaci odbywa się na trzech innych poziomach: Dziedzictwa, Archetypu oraz Efektywności.