Alien Swarm

Opis gry keyboard_arrow_down
Alien
3,47 / 5

Alien Swarm jest bezpłatną grą studia Valve, a został stworzony przez oryginalny zespół, który został zatrudniony przez Valve. Jest to odnowienie gry pod tym samym tytułem, która była modem do Unreal Tournament 2004.

Jest to w pełni darmowy shooter w wersji kooperacji (co-op) dla czterech osób. Kamera została osadzony wysoko nad głowami postaci, pod kątem 70º. Alien Swarm powstał na nowym/ulepszonym silniku Source.
Do dyspozycji mamy:

  1. 8 grywalnych postaci każda z innymi atutami.
  2. 4 klasy.
  3. Ok. 40 różnych rodzai uzbrojenia.
  4. 64 osiągnięcia Steam.
  5. Edytor poziomów (do pobrania).
  6. 4 poziomy trudności, na łatwym zaczynając i na szaleńczym kończą.

Punkty doświadczenia możemy uzyskać za czas skończenia misji, ilość unieszkodliwionych obcych, osiągnięcia, celność itd. Na 27 lvl-u możemy zdobyć pierwszy (z trzech) "prestiż" (Promotion).

Co do klas - możemy zagrać jedną z czterech. Każda z tych klas ma inne właściwości, atuty i unikalne wyposażenie.

  1. Medyk (ang. Medic) - jest to klasa (jak sama nazwa wskazuje) przeznaczona do leczenia sojuszników. #Od Autora - jako medyk uważaj także na siebie (ale nie marnuj amunicji tylko na siebie), jeżeli medyk zginie drużyna będzie pozbawiona pomocy medycznej z jego strony. Tym samym drużyna może ponieść porażkę.
  2. Technik (ang. Technic) - jest wymagany na prawie wszystkich mapach do hackowanai drzwi itp. #Od Autora - jeżeli jedyny technik zginie przed otwarciem ostatnich drzwi, drużyna przegrywa.
  3. Oficer (ang. Officer) - Oficer uzyskuje atrybuty do walki bronią palną, wręcz i ładunkami wybuchowymi (granatami, minami itp.)  #Od Autora - mając w wyposażeniu Vindicatora uważaj z nim! Jeżeli wszystkie kule trafia w sojusznika  to FF (Friendly Fire) spowoduje mu spadek 1/5 życia (może więcej). Może to spowodować TK (Team Kill).
  4. Specjal Weapons - ta klasa na wyposażeniu ma dwie unikalne ciężkie działka (Autogun i Minigun) #Od Autora - uważaj aby nie strzelać w swoich sojuszników przy użyciu miniguna, bo 3 sekundy i pada. Ale uważajcie też aby nie wpadać mu "pod lufe".

Tu byłem. Duch.

Zobacz także

27 komentarzy

Wyszukiwarka

Najnowsze video

Forum dyskusyjne

Dodaj nas

Ankieta

Jeśli macie wybór, to rozwijacie postać pod dmg czy pod wytrzymałość?

Wyniki

Obrazek dnia

Ss4

Kalendarz