Pixel Champions

Opis gry keyboard_arrow_down
08 22 15(6)
2,33 / 5

Dla wszystkich fanów Indie retro MMORPG 2d. Gra stworzona i rozwijana przez jedną osobę, niekomercyjna, z dużym potencjałem, jednak brak reklamy, co za tym idzie mało popularna. W przeciwieństwie do wszystkim znanej tibii, nie ma systemu "cap", ciężaru przedmiotów jakie nasza postać może unieść, ogranicza to plecak jaki posiadamy. Jeden z najważniejszych i najlepszych rzeczy w tej grze jest system enchantu, istnieją trzy rodzaje:uncommon(50% sukcesu), rare(20% sukcesu), epic(10% sukcesu). Gra posiada 4 miasta/wyspy, na które płyniemy statkiem, po wcześniejszym wykupieniu certyfikatu do podróży na daną wyspę, który przepada jeśli postać zginie na danej wyspie.  Wszystkie wyspy, lokacje są darmowe, istnieje jedynie "booster", który możemy kupić i zyskujemy +50% exp +50% loot, choć bez tego bez problemu możemy walczyć o top pozycję w highscore. W grze nie ma profesji, zostały zlikwidowane, żeby bardziej zbalansować grę. Wszystko zależy od broni jaką używamy w danym momencie:sword+shield(highest defense, bow(ranged, highest attack), wand(AoE, AoE spells). Za każdy poziom zyskujemy:+10HP, ~+energii(mana), +5% attack, +5% defense (atk/def liczone od naszego podstawowego).

Helmet, armor, legs, boots, shield dają obronę(defense)

Amulet, 2x rings, sword/bow/wand dają atak(attack)

Unikalną rzeczą jest, że każdy potwór ma szansę na zrespienie się mocniejszej wersji:

1/50 szans na zrespienie Elite (13x Loot, 2x HP, 5x XP)

1/250 szans na zrespienie Titanic(41x Loot, 25x HP, 25x XP, dodatkowo za każde 10% hp respi 1-3 potworki)

1/75 szans na zrespienie grupy potworów 3-10.

Każde miasto opórcz pierwszego ma dwa wyjścia:pvp zone, i pve zone, nazwy mówią same za siebie. 

Zobacz także

1 komentarzy