Guild Wars

Opis gry keyboard_arrow_down
Gw
3,65 / 5

310 głosów

GW to prawdopodobnie jedna z najlepszych gier RPG w historii i najlepsze instancjonowane MMOcRPG. Brzmi głupio ? Jak reklama ? Powiem tyle, zakochałem się w tej grze po pierwszych dwudziestu minutach grania i kocham tą grę pełnią serca od dwóch lat. Ta gra to arcydzieło, czysta poezja, lody waniliowe z orzechami włoskimi polane toffi, wśród gier MMO.

Tyria - kraina odwiecznych walk między dobrymi, a złymi.

Na trzech kontynentach, waleczni wojowie i mądrzy magowie walczą za dobrą sprawę lub za swoje własne cele. Mieszkańcy Kintaju, Elony i Kryty zdobywają uznanie, reputację lub wypracowują sobie tytuły. Jedni są kartografami, inni obrońcami ziem należących do ich przodków, a jeszcze inni agentami Hebanowej Awangardy, Pogromcami Bestii lub Kopaczami w głębiach krasnoludzkich kopalń.

W grze znajdziemy klasy:

  • Wojownik - tradycyjny tank, z mieczem i tarczą, toporem i tarczą lub młotem dwuręcznym.
  • Łowca - gość z łukiem, może oswajać zwierzątka itd.
  • Mnich - leczy, różdżka lub kostur, tradycja.
  • Nekromanta - muszę tłumaczyć? Mag, może leczyć przy użyciu świeżych zwłok i przywoływać sobie miniony.
  • Mesmer - iluzjonista, osłabia przeciwnika i rzuca czary z serii "zadaje tyle i tyle obrażeń, jeśli..."
  • Elementalista - sorcerer, jak kto woli mag, tradycja kule ognia, tarcze z ziemii itd.

Profesje dodatkowe (Dostępne jeżeli posiadasz którąś z kampanii oprócz Properthies):

  • Rytualista - mag przyzywający różne duchy, które zależnie od rodzaju buffują lub zadają obrażenia, może również używać czarów leczących, zadających obrażenia lub wykradających życie.
  • Zabójca - asasyn, dwa sztylety niska wytrzymałość, mało MP ale strasznie szybki. Klasyka.
  • Derwisz - połączenie woja i zabójcy, czyt. koleś z kosą, ma dużo HP, sporo MP i jest dosyć szybki, może się leczyć i nakładać buffy, bardzo samowystarczalny.
  • Patron - rzuca włóczniami, nakłada buffy i unbuffy, całkiem niezły, ale tylko, jak ma drużynę.

Gameplay:

Tak więc w GW PVP jest dostępne po stworzeniu specjalnej do tego postaci, która ekwipunek może ustawić sobie jaki chce, a umiejętności kupuje za pkt. uznania i od razu ma maksymalny, 20lvl.

Gra polega na działaniu w kooperacji, zazwyczaj używamy do tego najemników lub jeżeli mamy wykupiony dostęp do NF czy dodatku, możemy biegać z bohaterami, którzy zawsze są tam, gdzie my się akurat znajdujemy. I tutaj tkwi Toffifee - otóż bohaterowie i najemnicy mogą nas leczyć, wskrzeszać itd. ile wlezie, ale jeżeli wszyscy padną, lądują przy kapliczce lub podczas misji - w mieście.

Graczy spotykamy tylko w mieście, poza nim spotykamy tylko członków naszej drużyny.

Co do gildii - łączą się one w sojusze i mogą wybrać stronę - kurzikowie lub luksoni i razem walczyć o panowanie nad miastami itd.

 Plusy:

  • Ah... ta muzyka
  • Piękna grafika
  • Grywalność
  • Brak wszelakiego rodzaju item shopu lub opłat abonamentowych
  • Duży nacisk na grę w drużynach.
  • Tyleeeeeee raidów i questów.

Minusy:

  • Brak możliwości skakania.
  • 20 poz. max.
  • Nic więcej na tą grę nie mam.

 

Morgan Krwiopijca, Przyczajony Agent

 Tu byłem. Duch.

113 komentarzy