Guild Wars
Płatne (P2P/B2P) RPG Przygodowe

Guildwars

Tyria, kraina odwiecznych walk między dobrymi, a złymi.

Na trzech kontynentach, waleczni wojowie i mądrzy magowie walczą za dobrą sprawę lub za swoje własne cele. Mieszkańcy Kintaju, Elony i Kryty, zdobywają uznanie, reputację lub wypracowują sobie tytuły. Jedny są kartografami inni obrońcami ziem należących do ich przodków, a jeszcze inni Agentami Hebanowej Awangardy, Pogromcami Bestii lub Kopaczami w głębiach krasnoludzkich kopalń.

GW to prawdopodobnie jedna z najlepszych gier RPG w historii i najlepsza instancjonowana gra MMOcRPG. Brzmi głupio ? Jak reklama ? Powiem tyle, zakochałem się w tej grze po pierwszych dwudziestu minutach grania i kocham tą grę pełnią serca od dwóch lat. Ta gra to arcydzieło, czysta poezja, lody waniliowe z orzechami włoskimi polane toffi, wśród gier MMO.

Aby zagrać w Guild Wars, potrzebujemy

- 60zł

- Wizyta w empiku

- Średniej klasy komputer

- Jedna z kampani: Properthies, Factions lub Nightfall

Po spełnieniu wymogów, powiadomcie rodzinę o czasowym nolife'ie bo od GW nie oderwiecie się przez dobre kilka tygodni.

W grze znajdziemy klasy:

Wojownik - Tradycyjny tank, z mieczem i tarczą, toporem i tarczą lub młotem dwuręcznym.

Łowca - Gość z łukiem, może oswajać zwierzątka itd.

Mnich - Leczy, różdżka lub kostur, tradycja

Nekromanta - Muszę tłumaczyć ? Mag, może leczyć przy użyciu świeżych zwłok i przywoływać sobie miniony.

Mesmer - Iluzjonista, osłabia przeciwnika i rzuca czary z serii "zadaje tyle i tyle obrażeń, jeśli..."

Elementalista - Sorcerer, jak kto woli Mag, tradycja kule ognia, tarcze z ziemii itd.

Profesje dodatkowe(Dostępne jeżeli posiadasz którąś z kampanii oprócz Properthies)

Factions:

Rytualista - Mag przyzywający różne duchy, które zależnie od rodzaju buffują lub zadają obrażenia, może również używać czarów leczących, zadających obrażenia lub wykradających życie.

Zabójca - Asasyn, dwa sztylety niska wytrzymałość, mało MP ale strasznie szybki. Klasyka.

Nightfall

Derwisz - Połączenie woja i zabójcy, czyt. koleś z kosą, ma dużo HP, sporo MP i jest dosyć szybki, może się leczyć i nakładać buffy, bardzo samowystarczalny.

Patron - Rzuca włóczniami, nakłada buffy i unbuffy, całkiem niezły ale tylko jak ma drużynę.

Gameplay:

Tak więc, w GW PVP jest dostępne po stworzeniu specjalnej do tego postaci, która ekwipunek może ustawić sobie jaki chce, a umiejętności kupuje za pkt. uznania i od razu ma maksymalny, 20lvl.

Gra polega na działaniu w kooperacji, zazwyczaj używamy do tego najemników, lub jeżeli mamy wykupiony dostęp do NF lub dodatku, możemy biegać z bohaterami, którzy zawsze są tam gdzie my się akurat znajdujemy. I tutaj tkwi Toffifee - otóż bohaterowie i najemnicy mogą nas leczyć, wskrzeszać itd. ile wlezie ale jeżeli wszyscy padną, lądują przy kapliczce lub podczas misji - w mieście.

Graczy spotykamy tylko w mieście, poza nim spotykamy tylko członków naszej drużyny.

Co do gildii - łączą się one w sojusze i mogą wybrać stronę - Kurzikowie lub luksoni i razem walczyć o panowanie nad miastami itd.

 Plusy:

+ Ah... ta muzyka

+ Piękna grafika

+ Grywalność

+ Brak wszelakiego rodzaju item shopu lub opłat abonamentowych

+ Duży nacisk na grę w drużynach.

+ Tyleeeeeee raidów i questów.

Minusy:

- Brak możliwości skakania.

- 20poz. max.

- Nic więcej na tą grę nie mam.

 

Morgan Krwiopijca, Przyczajony Agent

  

Komentarze 113
Wyszukaj gry MMO Ico arrow down
Ankieta Ico arrow down

Czy przed wypuszczeniem patcha testujecie go na PTS (testowych serwerach)?