“ArcheAge Chronicles będzie grą, która wyjdzie poza ramy MMO”
Właśnie otrzymaliśmy pierwszy Dziennika Dewelopera, gdzie XL Games opowiada o tworzeniu, a raczej wizji tworzenia ArcheAge Chronicles.
Dla producentów kluczowe jest połączenie “elementów, które można znaleźć w grach akcji dla jednego gracza i przełożyć to na rozległy, trwały świat online”. Podobno pozwoli to dotrzeć do szerokiego grona graczy, niekoniecznie zafiksowanego wyłącznie na MMO.
Naszym celem jest uczynienie gry bardziej dostępną dla szerszej publiczności, rozszerzając typowe ramy MMO poprzez włączenie rozgrywki akcji w otwartym świecie.
Zadbaliśmy o to, aby zarówno nowi, jak i doświadczeni gracze mogli w pełni cieszyć się grą na własnych warunkach. Miłośnicy gier dla jednego gracza mogą poczuć smak podróży przez wspólny, dynamiczny świat z innymi graczami, podczas gdy weterani MMO mogą cieszyć się immersją i bogatą rozgrywką, którą znają i kochają.
ArcheAge Chronicles postawi przede wszystkim na system PvE, choć w grze nie zabraknie również walk PvP. Powrócą także znane i lubiane elementy z oryginalnego ArcheAge: crime system, transport czy housing.
Nie zabraknie również dynamicznych wydarzeń oraz walk z World Bossami w otwartym świecie.
Oprócz ekscytujących bitew gracze mogą brać udział w wydarzeniach światowych, stawiać czoła bossom rajdów w otwartym świecie i doświadczać kultowych trybów gry, takich jak Crimson Rift, a wszystko to osadzone w bogatym w szczegóły środowisku MMO.
ArcheAge Chronicles ma wyjść w przyszłym roku na PC oraz konsolach. TUTAJ pisaliśmy o next-genowych wymagania sprzętowych.