“Wprowadzimy nowe 64-bitowe serwery do całego DDO, otworzymy też nowe światy EU”

Dodany przez guru 3 dni temu
3 1426
“Wprowadzimy nowe 64-bitowe serwery do całego DDO, otworzymy też nowe światy EU”

Dungeons & Dragons Online nie chce pozostać w tyle za Lord of the Rings Online, dlatego zamierza przejść z 32-bitowej do 64-bitowej technologii serwerowej.

Kiedy? Zgodnie z tym, co przedstawiono podczas najnowszego lutowego “February Producers Letter”, stanie się to jeszcze w drugim kwartale tego roku. Wtedy również otrzymamy nowe światy dla Europy.

Nasz zespół podejmował wysiłki w celu poprawy wydajności gry. 64-bitowy serwer Cormyr odegrał w tym ogromną rolę, ponieważ pozwolił nam najlepiej zoptymalizować sposób działania naszej gry. Dzięki ciężkiej pracy naszego zespołu, a także ważnym opiniom, które od Was usłyszeliśmy, z przyjemnością informujemy, że wprowadziliśmy znaczną poprawę wydajności gry!

Dlatego prowadzimy nowe 64-bitowe serwery gier do całego DDO, w tym dodanie nowych serwerów zlokalizowanych w Europie. Będziemy też oferować bezpłatne transfery do naszych nowych 64-bitowych światów z naszych 32-bitowych światów gier.

Po debiucie 64-bitowych serwerów czeka nas premiera nowego dodatku (Q3 2025) – z nowym regionem i nową grywalną rasą.

Tego lata udajemy się do Ravenloft z nowym rozszerzeniem osadzonym w Lamordia! Lamordia prezentuje charakterystyczny motyw horroru w stylu „wiktoriańskim”, z którego słynie Ravenloft, i wprowadza nową grywalną rasę postaci zwaną Dhampir, którzy są w zawieszeniu pomiędzy światami żywych i umarłych.

Sami więc widzicie, że rozwój Dungeons & Dragons Online cały czas idzie do przodu, mimo że sama gra nie ma jakiejś gigantycznej bazy użytkowników. Zamiast tego bazuje na mniejszej, ale bardziej oddanej grupie fanów.

Według ostatnich danych DDO miał około 45 tysięcy aktywnych graczy miesięcznie (to dwa razy mniej niż LOTRO).


3 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube