1500 zł za fioletową spódniczkę. Takie ceny osiągają mikrotransakcje w PlayerUnknown’s Battlegrounds
No co? Nie ma się co śmiać. Jeśli ludzie są gotowi wydać kilkaset euro na jakiś kolorowy nożyk w CSGO, to dlaczego ktoś nie miałby zapłacić prawie 1500 złotych… za różową, przepraszam, fioletową (purple) spódniczkę do PlayerUnknown’s Battlegrounds.
Biznes is biznes.
Reszta mikrotranskacji w PUBG też wygląda bardzo okazale. Prawie 400 dolarów za bandanę, 400 dolarów za spódniczkę, ale tym razem niebieską, 300 dolarów za płaszcz, 280 dolarów za shorty, 130 dolarów za adidasy. Na bogato.
Cały czas poruszamy się jednak w kosmetycznych przedmiotach, które nie wpływają – w jakikolwiek sposób – na rozgrywkę. Póki w PlayerUnknown’s Battlegrounds nie pojawią się jakieś super karabiny za dolary lub wspomagacze celowania, to możemy spać spokojnie.
Bluehole Studios i tak nie może narzekać na brak kasy. 6 mln graczy, TOP2/TOP3 na STEAM, setki milionów dolarów na koncie...