"300 kilometrów kwadratowych map, Dynamic Events, steampunk". Przekonamy się, czy twórcy nie kłamali. Przed wami kilkadziesiąt minut gameplay'ów z Black Gold Online!
Co tu dużo mówić. Black Gold Online zapowiadał się na naprawdę (naprawdę!) rewolucyjnego MMORPG, który swoim steampunkiem, kilometrami otwartych map, odwiecznym konfliktem natury i technologii miał podbić rynek gier w Chinach, a później na świecie.
Tak go zapowiadali.
1. Otwarty świat i mapa o powierzchni 300 kilometrów kwadratowych.
2. 3 frakcje, 6 ras i 18 klas postaci (po 3 na każdą z nich).
3. Dynamic Events
4. Guild Warsy (ehm), Faction Warsy (1vs1vs1) i potyczki międzyserwerowe.
5. Walka na ziemi, w powietrzu i pod wodą.
6. Pełny, soczysty non-target: kombosy, dashe i uniki.
7. Jako, że to steampunk mountami będą smoki, czołgi i inne mechowe sprzęty.
8. Zmienny widok postaci. W zależności od sytuacji zmienimy go z TPS na FPS, a nawet widok „snajperski”.
A wyszło tak (materiały pochodzą z chińskich testów).
Tworzenia postaci:
Walka:
Mapa:
Pytam się, gdzie ten non-target?
guru