35 gr za godzinę grania. Swords of Legends Online przechodzi z "czasowego" modelu na F2P!
Już 11 lipca startuje nowa przebudowana wersja Swords of Legends Online.
Chińczycy postanowili nie tylko zafundować nam ładniejszą grafikę (silnik gry przeszedł totalną metamorfozę) i bardziej dynamiczny system walki, ale przede wszystkim nowiutki model biznesowy. Zamiast dotychczasowego… i bardzo kontrowersyjnego "Pay-For-Time" (godzina zabawy w Swords of Legends Online kosztowała – w przeliczeniu na PLN – około 35 groszy) zdecydowano się wypuścić grę w normalnym systemie F2P.
Teraz już nic nie stoi na przeszkodzie, abyście wypróbowali tego pięknego MMORPG u siebie. Czeka was trochę zabawy z „krzaczkami”, ale tylko do momentu wypuszczenia anglojęzycznej łatki.
Ewentualnie możecie poczekać do premiery w Europie lub USA. Ta powinna nastąpić za 1-2 lata.
Swords of Legends Online kosztował masę pieniędzy. Jedne źródła mówią o 20 mln dolarów, inne nawet o 60 mln dolarów. Na pewno można go rozpatrywać w kategoriach „wysokobudżetowego produktu”.