38 Studios i Big Huge Games zamknięte, wszyscy pracownicy zwolnieni, Project Copernicus poszedł do piachu
Pamiętacie wczorajsze materiały na temat Project Copernicus? Dobrze. Możecie teraz o nim zapomnieć, bo to właśnie 38 Studios (a właściwie jego część - Big Huge Games) się nim zajmowało.
A na chwilę obecną sytuacja nie rysuje się specjalnie optymistycznie. Ba, w ogóle się nie rysuje. Studio zamknięte, pracownicy polecieli, została tylko wypalona ziemia i płaczące niewiasty.
Powód? Forsa oczywiście.
Poza wspomnianym Copernicusem wydali oni również wieloplatformową grę single player Kingdoms of Amalur: Reckoning. Czy ktokolwiek się tymi grami zajmie? Tego jeszcze nie wiemy.
Sam fakt upadłości Studia 38 nie jest specjalnie zaskakujący, gdyż ostatnio bardzo głośno było o ich problemach. Nie męczyliśmy was nimi przez wrodzoną wrażliwość, coby wam nastrojów nie psuć.
Cóż, było - nie ma.
*oj tam