4 minuty w Pathfinder Online to 1 minuta w rzeczywistości. Niektóre mobki będą się pojawiać w różnych porach dnia
Oznacza to tylko tyle, że niektóre mobki będą aktywować się (pokazywać się) tylko w wybranych porach dnia. Te najbardziej mroczne będą egzystować w nocy, inne tylko o świcie, a jeszcze inne, gdy słońce znajdzie się w zenicie.
I wszystko przełoży się na nas samych, a ściślej mówiąc na nasze questy. Bo jeśli będziemy mieli za zadanie zabić konkretne mobki, które pojawią się np. w nocy, a jest dopiero – załóżmy – 8 rano, to co?
To nic. Cierpliwie poczekamy. Czas in-game w Pathfinder Online ma biegnąć w proporcji 4:1. Cztery minuty w grze odpowiadają jednej w rzeczywistości, więc na 12 godzin w grze poczekamy… 3 godziny, jeden dzień w Path to 6 godzin real i tak dalej. Długo, owszem:)
Pathfinder Online to MMORPG oparty na papierowej serii Dungeon & Dragons. Określany jest next-gen fantasy sandbox. Premiera nieprędko.
Must have, prawda?
guru