460 tysięcy GW2, 200 tysięcy FFXIV, pfff, nic to. Ten MMORPG zgromadził w Chinach... 3,000,000 zalogowanych równocześnie osób!

„Ten MMORPG” to Kritika, która można podsumować jednym, nieco wulgarnym słowem – rozpierdalanka.
Pomyśleć, że my podniecamy się 460 tysiącami w Guild Wars 2, albo 200k w Final Fantasy XIV, kiedy w Chinach darmowa dungeonówka (tak, tak, Kritika to instancjonowany MMO) notuje wynik na poziomie 3,000,000 zalogowanych i grających równocześnie osób, czyli tzw. CCU (Concurrent Users).
Akcja miała miejsce 31 sierpnia podczas beta testów. Z miejsca stał się to również TOP1 tamtejszych rankingów i „platform” do grania.
Wiem, że LoL ma więcej CCU, ale czy jakieś inne, „normalne” MMO może się poszczycić takim wynikiem, nawet w miliardowych Chinach? Raczej nie. Na koniec zakłady. Jak myślicie, kto zostanie anglojęzycznym wydawcą?
PS Kto ma chętkę, podaję chińską stronę - TU.
guru