5 rzeczy, które Frogster "spieprzył" przy reaktywacji Mythos!
Inspirowany anglojęzycznym artykułem (o Forsaken World), postanowiłem napisać i opublikować... „5 rzeczy, które spieprzył Frogster podczas tworzenia Mythos”. Bo chyba nikt nie ma wątpliwości, że takowe były, są i w dalszym ciągu będą w MMORPG określanym mianem „pierwszego, sieciowego hack’n’slasha”.
Wbrew wszelkim pozorom, minusów była cała masa i miałem cholernie trudne zadanie, ale wybrałem te, które naprawdę przyczyniły się do „zniszczenia” rozgrywki. Zawsze też możecie dopisywać swoje typy.
Cały artykuł (ze screenshotami i „brudnymi” sprawami) znajdziecie na FORUM. A oto malutki fragment:
„Trzeba być totalnym ignorantem, by zamiast optymalizacji i naprawy gry wprowadzać „głupoty”, bo chyba takim określeniem można nazwać... powiększanie Item Shopa. Szala goryczy została przelana podczas ostatniego patcha (30 maj), po którym gracze wyraźnie dali do zrozumienia, że potrzebują odnowy Mythosa, a nie nowych przedmiotów w sklepiku, zmiany dźwięku portala, czy poprawionych opisów umiejętności, które z resztą są największą bolączką gry. Skille, albo zajebiście szwankują, albo... w ogóle nie działają, więc po jakiego grzyba poprawiać opisy, wyjaśnicie mi? Przecież każde studio, nawet tak rygorystyczne, jak Perfect World Entertainment niechętnie, ale próbowało by zwiększyć grywalność, a dopiero później korzystać z okazji, by zwiększyć przychody na swoim koncie bankowym.”