500 tysięcy kopii Fortnite sprzedanych
Fortnite rozeszło się, jak świeże bułeczki. Nie wiem, czy to za sprawą znanych twórców (Epic Games), dobrej kampanii marketingowej (pudełkowe wydanie gry, która jest w Early Access?!), czy może przeważyła zwykła ciekawość. W końcu tak znany deweloper wydający po tylu latach dawno zapomniany tytuł, to nie byle co! Pozytywne opinie w Sieci na temat Fortnite również są zachęcające.
Warto przy tym zaznaczyć, że to 500 tysięcy sprzedanych kopii dotyczy jedynie wersji cyfrowej. Liczba ta nie uwzględnia sprzedaży wydania pudełkowego. Przypominam, że Fortnite nie jest najtańszym Early Accessem – standardowa opcja kosztuje 129 zł. Z drugiej zaś strony podobno nie jest to typowe EA, pełne błędów i praktycznego braku zawartości.
Na koniec wspomnę, że ostatecznie Fortnite w pełni zadebiutuje w 2018 roku, jako tytuł free-to-play. Czy nietypowe połączenie gry tower defense, multiplayera, zombie survivalu oraz specyficznej grafiki może wypalić? Nie mam pojęcia, ale na pewno już wzbudziło spore zainteresowanie. A Wy już graliście?
Absolutely humbled by the response to this week's @FortniteGame launch. 500k+ digital pre-order sales and just getting started! Thank YOU.
— Darren Sugg (@DarrenSugg) 26 lipca 2017