92% pozytywnych recenzji. SWTOR przeżywa drugą młodość i zmienia system łupów
Duże zmiany, wróć, ogromne zmiany w Star Wars: The Old Republic.
Wczorajszy Patch 6.3.2 wywrócił do góry nogami cały system lootowania w grze. BioWare zdecydowało się usunąć Master Looter (oraz wszystkie grupowe opcje rozporządzania łupem) a całość zastąpić Personal Lootem.
Master Loot – lider Party decydował, kto dostanie jaki sprzęt
Group Loot – członkowie Party “rollowali” drop, a najwyższy wynik zgarniał łup
Te systemy prowadziły do niechcianych tarć podczas łupów, więc opracowaliśmy proces, który usunie tego rodzaju negatywne doświadczenia graczy i potencjalnie szkodliwe zachowania.
W Personal Loot wydropiony przedmiot automatycznie trafia do naszego ekwipunku. “Koniec z rollowaniem, koniec z wybieraniem osób, koniec wojenek”.
Nadal jednak będzie istnieć możliwość zamiany, wymiany sprzętu z innym członkiem grupy (do dwóch godzin od wydropienia przedmiotu).
No i jak wam się podoba taki system (rodem z Elder Scrolls Online)?
Star Wars: The Old Republic przeżywa drugą, a tak naprawdę trzecią młodość. Przez wakacje liczba aktywnych graczy (na Steamie) wzrosła o 30% – do poziomu 10 tys. równocześnie zalogowanych osób. A to przecież tylko część całkowitej populacji SWTOR (sporo ludzi bawi się na normalnym Launcherze poza Steamem).
Jeszcze lepiej wyglądają oceny gry. 90% i 92% pozytywnych recenzji jasno dowodzą, że mamy do czynienia z super grywalnym i super szanowanym MMORPG, który nie ma sobie równych na platformie Valve.
Nawet tak chwalone Final Fantasy XIV ma gorszą ocenę.
Polska cena abonamentu to zaledwie 30 zł. Po aktywacji chociażby jednej subskrypcji otrzymujemy automatyczny dostęp do wszystkich dodatków w historii gry.
Zapraszamy TUTAJ.