Aion 4.0 - o instancjach słów kilka
Było o klasach, umiejętnościach, zwiększonym level capie, terytoriach, więc teraz pora na kolejną istotną rzecz, którą zobaczymy w update 4.0 do Aiona, free-to-play MMORPG od NCSoft'u.
Instancje.
Niektórzy lubią, niektórzy nienawidzą, ale nie da się zmienić faktu, że takie wyizolowane lokacje są standardem dzisiejszych gier masywnie rologrających. Ach, gdzie ten w całości otwarty świat...
Przede wszystkim forty. Oblężenia w regionie Katalam będą odgrywały się na znacznie większym terenie niż dotychczas, a walka przeniesie się poza mury fortów na góry, doliny oraz skarpy pomiędzy którymi będziemy musieli zręcznie szybować na naszych skrzydłach.
Jak zwykle forty niosą ze sobą AP instancje, jedna z nich będzie nawet przeznaczona dla samotnego gracza.
Pod Katalam ciągnie się olbrzymi labirynt, którego struktura zależy od tego która rasa ma w swoim władaniu odpowiednie fortece. Gdzieś w gąszczu jaskiń i korytarzy czekają na nas bossy, chwała i topowy ekwipunek.
Miano najsilniejszego mobka gry zyskał niejaki Hyperion, spotkamy go w 12-osobowym raidzie pod nazwą 'Katalamize'. Walka ma być ciężka, a olbrzymią rolę będą odgrywali tam templarzy (czyli jak zwykle).
'Lunadium' to nieco mniej wymagająca lokacja, gdzie wiedźma imieniem Grendal przeklęła sama siebie i teraz po wsze czasy zaopatruje podróżników w ekwipunek oraz materiały do crafta.
Nasi koledzy z Korei już się bawią w Aiona 4.0 na PTSie, a do nas... do nas niestety ta aktualizacja nie dotrze zbyt prędko. Uroki Gameforge, europejskiego wydawcy Aion free-to-play. Obstawiam koniec 2013 roku.
*Ozonek