Aion - więcej PvP w patchu 3.1
My żyjemy jeszcze w nieświadomości i oczekiwaniu na patcha o numerku trzy zero, tymczasem Koreańczycy cieszą się już kolejnym. A w każdym razie niektórzy się cieszą. Ciężko dogodzić społeczności i wie o tym doskonale NCSoft.
Aion 3.0 został zaprojektowany w taki sposób, aby uciszyć malkontentów, którzy bali się unurzać w krwi, częstokroć własnej. Tiamantera i Sarpan, lokacje wprowadzone w tym patchu, są w głównej mierze terytoriami neutralnymi, czyli po prostu PvE.
No i jakżeby inaczej - wzbudziło to protesty zwolenników otwartego PvP. Nie aż takie, jakie pojawiłyby się w naszym pięknym kraju, gdyż Polacy to mistrzowie narzekania (wliczając w to mnie, a jakże!), jednak dostatecznie głośne, aby developer z krainy mlekiem i MMORPG'ami płynącej się tym zajął.
Tak powstał patch 3.1. Cóż za przygody nas w nim czekają?
Przede wszystkim wspomniane zmiany w PvP. Obszary, na których możemy zarzynać tych prostaków Elyo/Asmo (niepotrzebne skreślić) zostały znacznie rozszerzone. Ponadto, opłaca się na nich polować bardziej niż na terenach neutralnych.
Aktualizacja wprowadza również nową instancję dla dzielnych Daeva o poziomie 55 lub wyższym, dostępną w dwóch poziomach trudności (jak Beshmundir Temple). Ma się rozumieć - poprawia też błędy i wprowadza drobne zmiany w instancjach i fortach wprowadzonych w 3.0.
Kiedy 3.0 w Europie/US? Na wiosnę... jakoby.
3.1 nie dorobiło się jeszcze trailera, więc pooglądajcie sobie poprzedni. Ładny jest.
A mi nadal po 4 ticketach Gameforge nie zweryfikowało konta i muszę się męczyć na starterze.
Ach, zapomniałbym! Zagrać za darmo możemy tutaj. Póki co w 2.7.