ArenaNet: "udało się nam opanować spadek graczy po premierze Guild Wars 2"
A raczej po po-premierze gry, bo obstawiam, że "kryzys" przyszedł 1-2 miesiące po 28 sierpnia 2012 roku.
We've been able to stabilize since the post-launch decline, and we're seeing slow but steady growth in concurrent players and also overall.
Oczywiście żadnych liczb nie podano, więc nie wiemy, ile %%% osób odeszło z Guild Wars 2 niedługo po debiucie, a ile zostało, choć musiało to być dotkliwe, jeśli chłopakom z ArenaNet dopiero teraz udało się opanować ten spadek, a nawet zanotować lekki wzrost.
We ended up thinking that if we got to making these updates more often then players will stick around longer.
I to pewnie było jednym z powodów, dlaczego zdecydowano się na szybsze, bo 2-tygodniowe update'y. Jak przeciętny mieszkaniec Tyrii ma się znudzić, jak co chwilę dostaje nową zawartość? No właśnie.
A wy mieliście jakiś przestój albo zwątpienie w GW2?
guru