Blade & Soul aklimatyzuje się w Chinach wraz z nowym trailerem
Trwa właśnie Tencent Games Carnival i w najbliższych dniach oczekujcie dużej ilości skośnookiego języka. Tencent Games to gigant telekomunikacyjny i jednocześnie największy wydawca gier MMOG na rynek Chiński.
Zajmie się on wzbogaceniem tego kraju o takie tytuły Blade and Soul oraz ArcheAge. Jako ciekawostka - Tencent jest również od zeszłego roku posiadaczem pakietu większościowego Riot Games.
Całkiem przyzwoitą traileroprezentację możecie zobaczyć powyżej, a ja przejdę do tego co ważne czyli kalendarza. Druga faza testów w najludniejszym kraju świata rozpocznie się już 5 grudnia.
Jest to dla nas istotne z dwóch powodów. Jeden - z Chin już tylko jeden krok do wydania gry na rynki zachodnie. Dwa - nie wymagają oni na ogół głupich numerów, potwierdzeń telefonicznych i tak dalej, więc będzie można się załapać na OBT.
Aha, klucze do CBT2 chodzą po 320 USD. Ktoś chętny?
Anglojęzyczną witrynę Blade and Soul znajdziecie tutaj.
*Ozonek