Blade & Soul ma za dużo "nasrane"... na ekranie
Myślę, że wybaczycie mi brzydkie słowo w tytule newsa, ale ono chyba najbardziej pasuje do tego typu sytuacji. Nie powiecie przecież - „ten Blade & Soul ma tak dużo opcji na ekranie, dlatego moja zdolność widzenia spadła do minimum”, tylko raczej, „o kurw*, ale tego tutaj nasrali”.
Prawda? Prawda.
Hmm, problem za dużego UI (interfejsu użytkownika) dotyczył przeważnie osób, które posiadają małe monitory z małą rozdzielczością. W Blade & Soul może to być kłopot… powszechny.
Skill bar, HP bar, ikonka przeciwnika, czat, czat techniczny, czat podający obrażenia, Quest Log, Mini-mapka, menu, jakieś pomarańczowe guziczki – za dużo?
Oczywiście. Większość opcji będzie można pewnie wyłączyć, choć gdybyśmy chcieli być „pro” i być informowani o wszystkim, to zostanie nam tylko malutkie pole widzenia.
guru