Blade & Soul w liczbach
Chyba najgorętszy MMORPG ostatnich 12 miesięcy w Azji. Takiego sukcesu, jaki osiągnął Blade & Soul na przestrzeni ostatnich tygodni – szukać ze świecą, a pokonanie Diablo 3 i League of Legends w liczbie CCU, to wręcz mistrzowski wyczyn.
Miejmy nadzieję, że podobnie będzie w Europie i Ameryce Północnej, gdzie gracze poznają się na znakomitym produkcie NCSoft.
Ale miało być o liczbach.
Czas produkcji: 3-5 lat
Liczba zatrudnionych pracowników: około 300
Liczba NPC’ków: około 800
Koszt produkcji: 43,5 miliona dolarów
Liczba kafejek internetowych, które zakupiły „rejestrację”: około 8000
Liczba użytkowników CBT: 330,000 przy 40,000 CCU
Liczba użytkowników OBT: 209,188 stworzonych postaci przy 150,000 CCU
Koszt miesięcznego abonamentu: 20 dolarów, 23,000 KRW
Aha, dzisiaj w Korei Płd. start wersji P2P.
guru