CEO Blizzarda: „The Old Republic nie przyniesie zysków dla Electronic Arts”
Rywalizacja między World of Warcraft a The Old Republic wykracza już poza sferę porównywania jakości obu gier i liczby subskrybentów. Ostatnio dowiedzieliśmy się, że WoW straci do 1,6 miliona graczy na rzecz TORa. By wydawcom nadchodzącego, gwiezdnego MMORPG’a nie było zbyt wesoło, CEO Blizzarda stwierdził, iż nie obawia się utraty graczy.
Wręcz przeciwnie. Uznał, że to Electronic Arts będzie stratne. Jak jest to możliwe, przy prawie milionie zamówionych pre-orderów The Old Republic’a? Odpowiedzią jest LucasArts, któremu EA musi płacić za licencję marki Star Wars.
„To Lucas będzie czerpać główne korzyści z sukcesu Gwiezdnych Wojen. Współpracowaliśmy z nimi przez długi czas i wszelkie sprawy ekonomiczne są ustalane w ten sposób, by to im przypadały największe profity.” – powiedział szef Blizzarda. Dodał również, że tylko nieliczne firmy odniosły sukces na rynku gier MMO.
Jak widzimy, napięcie między obiema korporacjami rośnie. Na ostateczne rozstrzygnięcie tego „starcia”, musimy jednak poczekać do premiery TORa.
Vergith