Chińscy gracze masowo opuszczają tamtejszy Blade & Soul, bo... Stamina System pozwala tylko na 12 godzin (dziennie) expienia. A oni chcą więcej...
„Asian no-life” – wymowne, ale jakże prawdziwe stwierdzenie.
Nie od dziś wiadomo, że Azjaci to inna liga w MMO. Nie dość, że robią większość gier, to jeszcze są w nich najlepsi, albo raczej najbardziej wytrwali, bo dla przeciętnego skośnookiego grindowanie kilkanaście/kilkadziesiąt godzin to nic niezwykłego.
W Blade & Soul China musieli zahamować swoją naturę, bo wydawca wprowadził system Staminy, która pozwala „tylko” na 12 godzin expienia, dziennie. Po tym czasie nasz licznik XP zostanie zastopowany, a również drop spadnie do jakiejś tam niskiej wartości. To właśnie jest, było głównym powodem, dlaczego 6 czołowych gildii gry + podobno masa innych graczy zrezygnowała z tytułu. Mówi się nawet o 20-30% populacji. Bojkot będzie trwał dopóki dopóty ten system nie zostanie zniesiony, albo przynajmniej powiększony.
Europa nie miałaby takich problemów, prawda?
guru