City of Titans zmienia silnik z Unreal Engine 3 na Unreal Engine 4

Dodany przez Violsky około 10 lat temu
3 3410
City of Titans zmienia silnik z Unreal Engine 3 na Unreal Engine 4

Od czasu zakończonego Kickstartera panowie zajmujący się produkcją City of Titans zwlekali z informowaniem nas o czymkolwiek. Jak się okazuje, mieli do tego dosyć dobry powód. Otóż od grudnia zeszłego roku przerzucają cały swój postęp do nowego silnika – Unreal Engine 4.

The work that we’d already done in Unreal 3 is in the process of being moved into the Unreal 4, and UE4's physics, lighting, and shader engines will save us a significant amount of production time. It set us back a little bit, but in the long run, this move means a brighter future and an even better game!

Wygląda, więc na to, że nadchodzący tytuł może nas zaskoczyć nie tylko grywalnością, ale także ciekawymi rozwiązaniami technologicznymi i oprawą wizualną stojącą na naprawdę wysokim poziomie. Robiąc mały krok wstecz (konsumpcja czasu związana z „przesiadką”) twórcy zagwarantowali sobie błyskawiczne posuwanie prac w przyszłości dzięki wykorzystaniu nowych możliwości UE4.

Pełny komunikat dotyczący zmiany silnika, a także dokładniejsze informacje o tym, nad czym obecnie toczą się pracę i czego możemy się spodziewać znajdują się na głównej stronie projektu. Dyskutować o nadchodzących zmianach możecie natomiast na oficjalnym forum City of Titans, zaś mały zwiastun tego co może zaoferować nam UE4 możecie zobaczyć poniżej.


3 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube