Core Blaze też będzie miało Dynamic Eventy a'la Guild Wars 2
Zasady bardzo podobne.
Wraz z robieniem kolejnych questów, obok wyznaczonych punktów będą losowo respić się różnorakie Eventy, o czym zostaniemy poinformowani specjalnym komunikatem.
Najczęściej będzie to grupka potworków, którym: albo musimy uniemożliwić zniszczenie jakiegoś obiektu, albo wyzerować ich populację, albo po prostu zdobyć jakąś itemkę. Trudność zadania będzie uzależniona od… naszych towarzyszy. Im więcej osób – tym ciężej.
A gdyby tak nam się nie udało, oj biada, biada. Może dojść do tego, że np. rozpylona, zabójcza mgła (podobno przenosząca choroby) zostanie przeniesiona na najbliższą wioskę, co będzie miało wpływ na dalszą rozgrywkę: graczom zostanie zmniejszona regeneracja życia, a kupcy… zaczną sprzedawać przedmioty gorszej jakości.
Brzmi bardzo, ale to bardzo ciekawie.
Core Blaze ma zadebiutować na przełomie roku. Z F2P i Open World'em.
guru