Crowfall nie będzie nudnym point'n'clickiem z namierzaniem przez klawisz Tab. Nie będzie również posiadał "Świętej Trójcy" klas
Nie będzie point’n’clickiem z nudnym i prostym jak budowa cepa namierzaniem przeciwników przez klawisz „Tab”.
Ale nie będzie również non-targetem.
Does combat use tab-targeting?
No. We’ve tried to make combat in Crowfall a little more action-combat focused, than your traditional MMO. For instance, we have “dashes” that you use to avoid attacks, as opposed to a passive (randomized) dodge system.
Szykuje się taki pół non-target, coś na podobieństwo GW2 i Blade & Soul, gdzie będzie dużo akcji i elementów wzbogacających walkę: dashe, uniki itd. To chyba dobra wiadomość, prawda?
Z Guild Wars 2 wzięto jeszcze coś innego. Każda klasa będzie miała wachlarz rówżnych umiejetności: również leczących, więc raczej nie spotkamy Priesta, Tanka i DPS’a, bo każda z postaci będzie trochę healerem, trochę Tankiem (będą oczywiście mniej i bardziej def klasy), ale przede wszystkim będzie nastawiona na damage.
But we made the game purposefully light on in-combat healing, to make it more deadly.
Crowfall zapowiada się coraz lepiej, choć brak Świętej Trójcy nieszczególnie mi się podoba.
Nie będzie też rajdów PvE, bo gierka ma być nastawiona na coś innego.
Crowfall is a game is about territorial conquest and a player-driven economy – not PvE raids.
guru