Czego możemy się spodziewać po Ragnarok Online 2?
Ile to już minęło od wydania pierwszej części Ragnaroka? O Jezusie Nazareński, 11 lat! Stary już jestem. Jednak pomimo wieku osadzona w 2.5D gra wciąż cieszy się olbrzmią popularnością wśród graczy, zarówno na serwerach (ekhm!) prywatnych jak i oficjalnych.
Cokolwiek decyduje o powodzeniu oryginału - charakterystyczna grafika, dynamizm, czy może tysiące różnych czapeczek - poprzeczka dla sequela jest ustawiona bardzo wysoko.
Pierwsza próba wydania Ragnarok Online 2 w 2007 roku zakończyła się ledwie przeczołganiem pod tą poprzeczką, do tego z kolorowym lizakiem w dłoni. Na szczęście zamiast wydawać marny produkt Koreańczycy wywalili całość w cholerę.
Drugie podejście do wydania tej gry Gravity czyni właśnie teraz. Ragnarok Online 2: Legend of the Second wszedł w fazę open beta w Korei 22 lutego. Czego możemy się po nim spodziewać? Całość będzie wydana w 3D. Ależ niespodzianka! Może tylko mi się wydaje, ale Poringi były jakieś ładniejsze w dwóch wymiarach.
Mógłbym tutaj wypisać featury, ale zamiast tego zaprezentuję wam KPKO (Krótkie Podsumowanie Kapitana Ozona):
"Pogoda mokra i wietrzna, a RO2 to standardowe MMORPG oparte na questach i instancjach, z rozwiniętym systemem zbieractwa oraz miłymi dodatkami od swojego tatusia jak na przykład Card System. Życzę miłego dnia, ahoj."