Daily Quest: Smoki - ileż można?
Dobra, mamy za sobą tonę tematów "najlepszych", "najgorszych", "najfajniejszych", "najbardziej epickich", dziś pora na konkrety.
Zwyczajowo posiadają dwie pary łap, ostre łuski, długi ogon, skrzydła i parę płuc zdolnych zionąć ogniem lub dowolnymi innymi żywiołami. Ciężko wyobrazić sobie grę fantasy, w której nie ma żadnych osobników tego gatunku. Smoki już dawno zostały zrzucone z piedestału "legendarnych stworzeń", w zamian doczepiając im etykietkę "zabij mnie, mam dobry exp i loot".
Dobitnie widać to w MMORPG tworzonych w Chinach, smoki odgrywają tam olbrzymią rolę w kulturze i praktycznie każdy przedmiot ma na sobie stosowny dopisek. Smocze zbroje, smocze mikstury, smocze wioski i smocze stringi - spotykamy się z tym na codzień.
Osobiście mam już dość, gdy widzę kolejnego potworka/bossa będącego wielką przekolorowaną jaszczurką o przewidywalnym schemacie zachowań. Jest tyle ciekawych stworzeń, które można by zaadoptować, ale nie - smoki muszą być wszędzie!
No i tutaj pytanie na dziś:
Czy macie już dość wszędobylskich smoków w MMORPG czy może wręcz przeciwnie?