Daily Quest: "skalowane" PvP, co o tym myślicie?
Od zawsze uważałem ten element za idiotyczny (żeby nie powiedzieć debilny) i tego się będę trzymał, wybaczcie. Dla mnie to jakieś nieporozumienie, że PvP skaluje/wyrównuje nam poziomy doświadczenia, przez co naprawdę nie ma znaczenia, czy posiadamy 1 lvl, 5 lvl, 13 lvl, czy 68 lvl, jak i tak wszyscy walczymy 80 czy tam 100 lvl’owymi postaciami z full HP i full umiejętnościami.
To jaki sens ma PvE? Jaki sens ma żmudne zbieranie pieniędzy, kompletowanie ekwipunku i powolne, ale satysfakcjonujące grindowanie? Po co to wszystko? Ja zostałem wychowany w następującej zasadzie:
Jesteś tak dobry na PvP, jak dobry byłeś na PvE.
Walka z graczem ma być przecież ukoronowaniem danego MMORPG, trzeba było odczekać swoje i zdobyć coś nie coś, zaś efektywność i ewentualne zwycięstwo w głównej mierze zależały przecież od czasu spędzonego w PvE, prawda?
Zdaje sobie jednak sprawę, że to jedna strona medalu. Z drugiej mamy przecież kwestię casuali, wyrównania szans i zaproszenia do PvP także mniej doświadczonych graczy.
Co o tym sądzicie? Skalowa(l)ne PvP to dobre czy złe posunięcie?
guru