Decyzje podejmowane przy questach w Lost Ark Online będą miały swoje późniejsze konsekwencje. Np. pomoc lub zrzucenie NPC'ka z balustrady
Zbyt wiele MMORPG’ów obiecywało nam żyjący świat i decyzje graczy, które mają później swoje konsekwencje, a nawet wpływają na losy uniwersum. W rzeczywistości okazywało się jednak, że jest do zwykły bubel, a questy są nadzwyczaj standardowe.
Lost Ark Online chce to wreszcie zrobić, a na dowód pokazuje 2 zdjęcia. Pierwsze przedstawia NPC’ka za balustradą, któremu albo możemy pomóc, albo możemy go zrzucić na dół (wysoko nie jest ^^).
Drugi to złodziej w Markecie, którego możemy albo złapać, albo dać mu uciec.
Wszystko to oczywiście będzie dynamiczne i generowane losowo, a w zależności od podjętej decyzji otrzymamy inne zadania, a niektóre furtki (np. u zrzuconego NPC’ka i jego „kolegów” już zakupów nie zrobimy) zostaną zamknięte.
Zapowiada się wspaniała gra, która przyjdzie do nas wcześniej niż w 2017-2018 roku (Lineage Eternal ftw), bo plany Lost Ark Online są globalne, nie koreańskie.
guru