Designer Guild Wars 2: "Nie będzie typowych questów!" Personal Story & Event...
Jeśli już być unkalnym MMORPG, to takim, gdzie unikalność przejawia się na każdym kroku. Takie plany mają twórcy Guild Wars 2 w systemie questów, które mają być inne, dynamiczne i naprawdę „fabularne”. Czyżby nadchodził koniec misji typu: zabij i przynieś?
Z wywiadu, jakiego udzielił Game Designer – Eric Flannum wynika, że typowy schemat questów zostanie zastąpiony przez Personal Story oraz Event System. Osobista historia rozpocznie się wraz z wejściem naszej postaci do gry i będzie odgrywać kolosalną rolę, cytuje: „taką, jaką spotkamy w rozbudowanych, singlowych RPG’ach”.
Jednak bardziej opłacalne stanie się wykonywanie Event’ów, które pojawiać się będą zależnie od wydarzeń. Przykład? Smok napada na wieś i dopiero wtedy aktywuje się nam dana misja, polegająca albo na zabiciu potwora, albo odpędzeniu go od spichlerzy z towarem. Innym razem zostaniemy poproszeni o znalezienie bandytów, którzy uszkodzili most (ale tylko wtedy, gdy konstrukcja naprawdę zostanie naruszona). Będziemy też bronić garnizonu przed centaurami lub eskortować karawany.
Ale pamiętajcie, questy będą się pojawiać od przypadków na mapie.
I jak wam się to podoba? Zapraszam do komentowania.