EVE Online - drobne niedopatrzenie a setki tysięcy dolarów

Dodany przez Ozonek prawie 12 lat temu
5 7213
EVE Online - drobne niedopatrzenie a setki tysięcy dolarów

Zauważyłem, że jeśli już coś się w EVE Online - długowiecznym sci-fi MMORPG od CCP - dzieje, to na olbrzymią skalę. Sądzę, że ma to związek z tym, że świat (wszechświat właściwie) tworzą tam gracze. Ekonomię, sojusze, politykę... no, wszystko.

Tym razem krótka historia o tym, jak kilka osób dorobiło się na "drobnym" niedopatrzeniu ze strony twórców wprowadzonym wraz z najnowszym update - Inferno.

Otóż bez zbędnego wdawania się w szczegóły. Dodatek ten wprowadził możliwość zdobywania specjalnych punktów - Loyalty Points - za niszczenie wrogich jednostek. Ilość tychże jest zależna od wartości jednostki i przewożonego przez nią towaru.

Pięciu graczy postanowiło wykorzystać ten system i wpompowało duże ilości pieniędzy w jeden z najrzadziej kupowanych materiałów, aby wywindować jego cenę rynkową do niewyobrażalnej kwoty. Następnie zaczęli oni niszczyć swoje własne transportowce przewożące ten materiał i - dzięki jego wysokiej cenie - zdobywając w ten sposób mnóstwo Loyalty Points.

Zdobyte w ten sposób punkty wymienili na przedmioty, które sprzedane przyniosły zysk w wysokości około 5 trylionów ISK (waluta in-gamowa; trylion w skali krótkiej, u nas prawidłowe określenie to "bilion").

No dobra, ale ile to w przeliczeniu na prawdziwą gotówkę, zapytacie? Otóż jest to jakieś 175,000$. Pół miliona złotych.

Robi wrażenie?

A w EVE Online zagramy tutaj.

*Ozonek


5 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube