Elder Scrolls Online będzie miał "dynamiczne generowanie statystyk"
Zdjęcie nie pochodzi z Elder Scrolls Online, lecz idealnie ilustruje tzw. Dynamically Generated Stats, który będzie obowiązywał w tym MMORPG’u. No dobra, ale czym do jasnej cholery jest to dynamiczne generowanie statystyk?
Najprościej mówiąc… dynamicznym generowaniem statystyk. Hipotetycznie. Założmy, że wydropiliśmy jakiś mieczyk (nazwijmy go umownie Ostrze Śmierci) z damage’m o wartości 10. W większości MMORPG’ów jest to wartość stała i za każdym razem, za każdym dropem będzie to Ostrze Śmierci z 10-dmg. W ESO jest inaczej; raz wydropimy Ostrze Śmierci z 10 dps, innym razem z 13 dps, a jeszcze innym z 8 dps.
Oczywiście dotyczyć to będzie wszystkich itemek. Dlatego nie chodzi tylko o damage, ale też armor i wszelakie bonusy, także w broniach. Cytat od typka, który gra na CBT:
An Example:
1 - Iron Axe: 6-8 damage 1.8s attack speed; +1 Stamina +2 Magica
2 - Iron Axe: 6-8 damage 1.8s attack speed; +1 Fire +2 Health
Coś podobnego mamy m.in. w Path of Exile, gdzie liczy się lepszy „roll” danej itemki.
To jak? Podoba się?
guru