Firefall pozbywa się systemu leveli i stawia na umiejętności graczy
Tym samym Red 5 Studios udowodniło po raz kolejny, że chce wydać MMOF(T)PS'a najwyższej jakości. Chociaż skromnym zdaniem niżej podpisanego w swojej kategorii Firefall już teraz nie ma sobie równych.
Co nas czeka w niedalekiej przyszłości?
Levelowanie pójdzie do piachu, ale zdobywać doświadczenie będziemy dalej. Po co? Za zdobyte punkty będziemy rozwijać swoją postać w dowolnym kierunku.
Lepszy jetpack? Proszę bardzo. Większa przeżywalność? Jak najbardziej.
Jednocześnie znacznie rozbudowany zostanie crafting, Inżynier i Medyk otrzymają nowe możliwości, a walki PvP mają w większym stopniu zależeć od umiejętności niż ekwipunku czy poziomu.
Ponadto zostanie wprowadzony system, który pozwoli na lepsze balansowanie drużyn na arenach PvP.
Więcej o nadchodzących zmianach usłyszycie poniżej. O ile zrozumiecie.
Zamknięte testy beta trwają, a strona główna tutaj.
*świetny zabijacz czasu, ten Firefall