Lepiej późno niż wcale. "Nasza" wersja Blade & Soul w połowie 2015 roku. Najprawdopodobniej będzie F2P
To pół-oficjalne informacje od jednego z użytkowników największego fansite B&S na świecie (BladeandSoulDojo.com), który był na targach Gamescom i rozmawiał z Product Managerem Blade & Soul na nasz rynek.
Oto czego się dowiedział:
- nasza wersja Blade & Soul wystartuje „mid-late” 2015
- beta na początku roku
- będzie bazować na chińskim kliencie
- ma nie być Fatigue System
- bez nowej klasy Warlocka
- model płatności najprawdopodobniej F2P
- głównym powodem opóźnienia są techniczne różnice pomiędzy wersjami krzaczkowatymi a naszymi
NCSoft nie zaprzeczył informacjom, więc wydają się wiarygodne. Ponadto, wszystko układa się w całość, bo parę dni temu rozpoczęto rekrutację na Project Managerów, Community Managerów (itp.) w naszym oddziale NCSoft. Coś się kroi i jest to najpewniej Blade & Soul.
Pytanie tylko – czy aby nie za późno?
guru