Life is Feudal miał być hardkorowy i takim będzie. 462 km2 otwartej mapy bez teleportów i latających mountów. Podróżowanie między lokacjami ma trwać nawet kilkadziesiąt minut
To trzy razy więcej niż Bless, a Bless (177 km2) miał mapę większą od całego Azeroth w początkowej wersji World of Warcraft. Tutaj mamy aż 462,5 km2 otwartego świata… Life is Feudal miał być jednak hardkorowy (open-PvP, wypadanie loota z zabitego gracza, non-target, system głodu i pragnienia), więc tego hardkoru oczekujcie również w systemie podróżowania.
We’re going to live in a big world (462,5 sq.km, am I correct?) and you said there won’t be fast travel. How do you think people could access someone else’s far territory?
Sizes of world are correct, but no fast travel is kinda incorrect :) You can always perform a prayer and recall to your home. But yes, you can not "teleport" in some other location using some kind of portal or what so ever. So only good way to travel relatively fast are ... horses.
Nie będzie teleportów, portali, ani latających mountów. Gdy zajdzie potrzeba wyruszenia gdzieś, bierzemy konia i jedziemy… ewentualnie walimy z buta. Takie przemieszczanie z lokacji na lokację ma trwać nawet kilkadziesiąt minut. Aż przypomianją mi się wędrówki w Tibii: od Swamp Trolli do Carlin.
Life is Feudal przeszedł pomyśleni STEAM Greenlight w tym samym czasie co nasza Gloria Victis. Czekamy na CBT.
guru