Mana czy (same) cooldowny w skillach? Które rozwiązanie jest lepsze?

Dodany przez guru prawie 11 lat temu
13 8005
Mana czy (same) cooldowny w skillach? Które rozwiązanie jest lepsze?

Niewielką różnicą wygrali „konserwatyści”, którzy nie wyobrażają sobie gry MMORPG bez dobrej, tradycyjnej, niebieskiej energii, znanej jako mana.

Z jednej strony trudno im się dziwić (jeden z komentarzy: „Jeżeli to RPG, to mana musi być”), ale z drugiej coraz więcej twórców rezygnuje z tego elementu na rzecz samego cooldowna w skillach. Tak zrobił Cryptic/Perfect World Entertainment z Neverwinter Online i tak zrobił X-Legend z Fantasy Frontier. Tam many nie ma i nie będzie.

Są plusy i minusy takich rozwiązań, wy uznaliście to (jeszcze) za minus. Zapraszam do dalszego komentowania i oddawania głosów w nowej ankiecie.

 

guru

 

 


13 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube