Na DayZ standalone jeszcze poczekamy. Powód? Optymalizacja

Dodany przez Ozonek około 11 lat temu
10 5162
Na DayZ standalone jeszcze poczekamy. Powód? Optymalizacja

Niedobrze, bo funkcjonalnego klienta Alpha samodzielnej wersji DayZ mieliśmy dostać już pod koniec zeszłego roku. No, ale prawdopodobnie lepsze to, niż skończyć jak WarZ.

W swoim najnowszym poście na Reddicie Dean Hall - główny kreator, zarówno moda, jak i wersji standalone - przyznaje, że na DayZ sobie jeszcze poczekamy. Co najciekawsze, powodem opóźnień nie jest postęp prac nad samą zawartością survivalowego tytułu, a optymalizacja, zarówno oprogramowania serwerów, jak i samego klienta.

Przy większej ilości ludzi, przedmiotów oraz zombie wydajność leci na łeb na szyję, a każdy gracz wie, że to żadna przyjemność biegać po zlagowanym serwerze z "teleportującymi" się umarlakami, na dodatek z małą ilością klatek na sekundę.

Niestety, standardowe pytanie "kiedy?" nadal pozostaje bez odpowiedzi. Ale cóż, podobno cierpliwość popłaca...


10 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube