Na taką grę czekaliśmy. Albion Online, izometryczny sandbox MMORPG z hardkorowym PvP i opcją "kradzieży loota z zabitego gracza"
Nie muszę chyba dodawać, jakiego MMORPG przypomina opcja „kradzieży loota z zabitego gracza”. Dla niekumatych – chodzi o Tibię.
Death is meaningful if you can lose everything.
Albion Online ma jednak jeszcze kilka ciekawych rozwiązań. Wszystkie przedmioty będzie można wycrafcić, a każdy gracz będzie mógł wybudować osady, wioski, a nawet miasta. Ma istnieć dynamiczny system dnia i nocy, przedmioty, które po ubraniu będą widoczne na postaci, do tego brak grindu, brak Pay2Win (wszystkie bonusy będzie można kupić za in-game’owe pieniędze) oraz realistczny system „ciężaru”, który jednej postaci pozwoli podnieść maksymalnie 100 kg. Plus: brak liniowości i brak narzuconych z góry buildów.
A wszystko w ogromnym świecie, w którym równoczęśnie będą grali użytkownicy PC, iPadów, Linuxów i urządzeń z Androidem.
Premiera między lipcem a wrześniem tego roku. Za kilka tygodni ruszają jednak pierwsze testy. Więcej informacji TUTAJ.
guru