Neverwinter wysłuchuje utyskiwań graczy i zmienia system skilli na... bardziej skillowy
Nie wiem jak wy, ale ja osobiście jestem wielkim fanem buildów, czyli swojej własnej ścieżki budowania postaci. Czy to statystyki, czy to rozdawanie umiejętności czy to odpowiedni dobór ekwipunku - uwielbiam się w tym bawić.
Na szczęście gracze oraz twórcy Neverwinter Online - MMORPG bazowanego na popularnym systemie RPG Dungeon and Dragons - się ze mną zgadzają w tej kwestii i Cryptic Studios po wysłuchaniu krytyki graczy postanowiło zmienić system umiejętności obowiązujący w tej grze.
Do tej pory umiejętności uczyliśmy się automatycznie po osiągnięciu odpowiedniego poziomu doświadczenia. Naraz mogliśmy założyć tylko część z nich, ale generalnie nie było żadnej możliwości popełnienia nieodwracalnej pomyłki w ich doborze.
Wraz z rozpoczynającym się jutro czwartym beta weekendem to się zmieni i niejednokrotnie spotkamy na swojej drodze podróżnika, który stwierdzi krótko "Ojejku (lub inne, bardziej ekspresywne słowo), skopałem build" i już go więcej nie zobaczymy. To wszystko za sprawą power pointów, czyli po prostu punktów umiejętności, które będziemy otrzymywać za wbijanie poziomów.
Nie muszę chyba dodawać, że dostępnych skilli będzie więcej niż punktów do rozdania? To dobrze.
Aha, no i przy okazji poznaliśmy jeden z przedmiotów dostępnych w Item Shopie Neverwinter Online - Skill Reset. Jakoś wątpię, żeby go zabrakło.
*Ozonek