Nexon America: Dochody w Q1 wzrosły o 59%. "Gracze są dla nas cenni". Hahaha

Amerykański oddział Nexon ma powody do radości. W pierwszym kwartale roku, przychód firmy wzrósł o ponad 59% w porównaniu do ostatnich miesięcy 2010 r. Zaskoczenie jest tym bardziej większe, bo firma nie wydała żadnej nowej gry, a cały zysk został wygenerowany przez starsze tytuły MMO.
Chodzi najpewniej o Vindictusa, który regularnie zwiększa liczbę użytkowników, nie starzejące się Maple Story i równie dobre Dungeon Fighter Online. A będzie pewnie jeszcze lepiej, ze względu na rozpoczęcie testów Dragon Nest.
Najbardziej zaskoczyły mnie jednak słowa CEO Nexon America: „(efektem wzrostu – red.) jest zdolność do dostarczania interesującej treści... nasi gracze są cenni”. Śmiech na sali. A teraz możecie – bez żadnych ograniczeń – iść na profil Vindictusa EU i wyrazić, co sądzicie o Nexonie.