Nie mogą sobie poradzić ze starym, to przeniosą się na nowy silnik graficzny. Kto? Gdzie? DayZ Standalone
Ale nie wiem, czy w tym wypadku mam się śmiać, czy jednak płakać?
I guess the big news that we’ve been telling here at E3 is that we’re actually moving to a new engine. It is called infusion. So that is going to allow us to do DirectX 10 and 11. It is going to allow us to do dynamic lighting, which means no more flashlights going through walls, proper dynamic shadows, stuff like that.
Z jednej strony fajnie, bo stary, jeszcze obecny silnik graficzny… to porażka. Niezoptymalizowany, masakratycznie zbugowany (glitche, widzenie przez ściany, zombie wpadające z wallhackiem do zamkniętego domu itp.), toporny. Z drugiej odwrotnie - jak przenosiny na niedokończony jeszcze engine wpłyną na datę premiery, która i tak jest już odległa?!
Nowy silnik nazywa się Infusion Engine i zostanie pokazany publicznie „soon”. Tylko pokazany, o wprowadzeniu do gry nie ma jeszcze mowy.
guru
Próbka starego-obecnego: