Odetchnijcie z ulgą, Lineage Eternal nie będzie dungeonówką, tylko 100% Open-World MMORPG. Znajdziemy tam również "dynamic eventy", system PK i generowane losowo dungeony. Premiera ~2016
To może najpierw łapcie nowy, 2x dłuższy gameplay z Lineage Eternal (5 minut z niedzieli + 6 minut nowego materiału), który właśnie się pojawił. Pokazano nowe klasy, miasto gry, nowe lokacje itd.
A teraz najważniejsza informacja. Lineage Eternal nie jest dungeonówką, tylko w 100% Open-World MMORPG’iem. Ponadto:
-Open World MMORPG
-Unique Skill Activation System (Mouse Cursor Movement)
-Field Event Quests
-World/Raid Bosses with 20+ Members
-Randomized Dungeons
-Dynamic Dungeons
-PK/PvP Available
-PvP Arena
-Simplified Controls for MMORPG
-Event Contribution Upper Right
-Items and Exp. obtainable solo (Event Quest)
-Showed Town with various players hanging out
-Mobile Game Support Using Cloud Connect Features
-Generic Questing System Removed
-Supports 500 Players in one area
Będzie system PK, będzie PvP, brak nudnych, standardowych questów, dynamiczne zdarzenia, rajdy, World bossy i unikalny system castowania skilli, generowane losowo dungeony (nigdy nie spotkamy identycznej instancji – dowód poniżej) oraz możliwość mobilnego „wspierania” gry.
Pierwsze testy rusząw do połowy 2015 roku (w Korei Płd. oczywiście). My poczekamy pewnie do 2016 roku, bo potwiedzono już kilka wersji gry.
guru