Opowieść o tym, jak Age of Wulin stał się Pay2Win
Age of Wulin nie ma systemu levelowania, ani klas postaci, dlatego „pierwsze skrzypce” odgrywają skille. To właśnie poziom naszych umiejętności decyduje o sile bohatera/bohaterki. Schody zaczynają się, gdy nie bęzdzie możliwości zdobycia ich w normalnej grze, tylko poprzez zakup w Item Shopie.
Chińczycy ze Snail Games sobie nieźle to wymyślili. Dodali do IS dwa skill (na razie)e, które dają nam unikatowe animacje, obrażenia AoE i są bardzo ważnym elementem w układance.
W sklepiku kupimy 1-2-3 level danego skilla, a resztę (5 lvl, 6 lvl itd.)… zdobędziemy jako drop z bossów. Podobnie z drugą umiejętnością: 6 poziomów jest dostępnych za free, a 7 i 8 lvl za kasę w Item Shop.
A było tak pięknie…
Premiera wersji EU została przełożona na początek 2013 roku – przypomnienie.
guru