PlaneShift update 0.5.9 - pasja twórców? A może głupota?
Zanim odpowiecie mi na tytułowe pytanie, pozwólcie, że przybliżę wam nieco historię tej gry.
Otóż dawno dawno temu, gdzieś w zeszłej dekadzie grupa młodych ambitnych ludzi powinna stworzyć coś wyjątkowego. Nie wyszło.
PlaneShift miało urodę kawałka cegły. I zapewniała tyleż zabawy co cegła.
Jako, że rok już był dwa tysiące i ósmy została przyjęta raczej chłodnawo. Ale mała garstka graczy, którym nie przeszkadzają takie drobiazgi jak grywalność wspierała twórców w ich dążeniu do perfekcji.
Kilka dni temu w tym właśnie dążeniu powstał update o numerku 0.5.9. 4 lata na rynku i wciąż beta, ale mniejsza z tym. Update ten ulepsza znacznie grafikę, udźwiękowienie, mechanikę i co tam jeszcze chcecie.
Spodobały mi się reakcje ludzi z zagranicznego forum na te nowości:
"this game is STILL alive , damn kudos to the developers for still having faith in their game..."
"and still not V1.0. That's a ton of perseverance the creators have."
A zagramy tutaj.
*Ozonek, a z informacjami mu przybył niejaki pan Ironship