Po liftingu graficznym: stary RaiderZ vs nowy RaiderZ!
Wczoraj, Cahir (btw. nowy newsman) tylko zahaczył o temat „przeprowadzki” graficznej RaiderZ. Dzisiaj postaram się wam wyjaśnić, a przede wszystkim pokazać, jak bardzo zmieniła się gra od momentu, kiedy np. graliśmy na prywatnym serwerze w ubiegłym roku.
Zmiany są spektakularne… i piękne. Teraz RaiderZ naprawdę wygląda next-genowo. Ale do rzeczy, oto jak wyglądała gra przed liftingiem:
A jak teraz…
Widać różnicę, prawda? I ktoś jeszcze ma wątpliwości, że Unreal Engine 3 to najlepszy silnik do tworzenia gier MMORPG (no dobra, może poza Barok Engine, żeby nie być złośliwym). Ciekawe, jak przedstawiają się nowe wymagania sprzętowe RaiderZ.
Na tej stronie można się zapisywać do gazetki i testów RaiderZ EU – od Frogstera.
guru